Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Δική Μου Εποχή



Άλλος ένας Σεπτέμβριος κινητοποίησης, σχεδίων, ονείρων.
Ανήκω μάλλον στη μειοψηφία των ανθρώπων που δεν ευχαριστιούνται τόσο το καλοκαίρι και δεν ανυπομονώ για να έρθει, ούτε στεναχωριέμαι όταν φεύγει. Μου αρέσει η θάλασσα, οι βόλτες, τα ταβερνάκια και το ελαφρύ της ατμόσφαιρας που πηγάζει από όλους τους ξέγνοιαστους, μαυρισμένους και γυαλιστερούς ανθρώπους που συναντώ, αλλά αισθάνομαι μια αδράνεια. Αδράνεια, λες και η ζέστη έχει επιβραδύνει τον ρυθμό της σκέψης μου, σαν να μικραίνει το σώμα μου ή σαν να λιώνω, πράγμα καθόλου απίθανο να συμβαίνει με τέτοιες καυτές θερμοκρασίες. Μη ουσία.
Αυτός ο μήνας λοιπόν αποτελεί μια υπόσχεση. Ακριβώς επειδή δεν σου χαρίζει αμέσως το λυτρωτικό, χρωματιστό, γεμάτο μυρωδιές φθινόπωρο και σε αναγκάζει να το περιμένεις μέχρι τα μέσα του Οκτώβρη, σε κάνει να έχεις να προσβλέπεις σε κάτι. Κι αυτό με αφυπνίζει... Περιμένω τα καφετιά, τα βρεγμένα, τον γκρίζο ουρανό και τα ηλιοβασιλέματά του με τα σκούρα τους χρώματα. Τα απαλά φούτερ και τη θαλπωρή των τζιν. Τις μπαλάντες που σαν να  συγχρονίζονται με τον καιρό, την ώρα, τη θέα από το παράθυρο και κάπως ταιριάζουν…  Για να μην αναφέρω πόσο μου αρέσει ακόμα και το να κρατάω ομπρέλα και να περπατάω ενώ φαντάζομαι ότι ζω κάπου στη βόρεια Ευρώπη σε μία πανέμορφη πόλη κι αποτελώ κι εγώ αυτό το άτομο των δραματικών ταινιών που ζει μια αμειγώς ρομαντική ζωή μέσα σε κάποιο μικρό διαμέρισμα με ταπετσαρίες στους τοίχους και κρεβάτι με φωτάκια και παράθυρα που βλέπουν ξερά κλαδιά και γράφουν σε ημερολόγια με κούπες στο χέρι και με μουσική… Μουσική και στο κρεβάτι μέχρι αργά το Σάββατο πρωί...
Ξεκάθαρα με αλλάζει το φθινόπωρο. Και καθότι μάλλον θέλω να είμαι αρκετά καλή για την αγαπημένη μου εποχή, γίνομαι καλύτερη. Γίνομαι πιο δημιουργική και αισιόδοξη, είμαι πιο ήρεμη, παρατηρώ περισσότερο, μαθαίνω νέες συνταγές, βλέπω ταινίες, επιδιώκω να συγκινούμαι και να συναισθάνομαι, διαβάζω καινούρια βιβλία, αλλάζω τα μαλλιά μου. Φτιάχνω καινούριο μπλογκ ήδη από την πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη! Τα πηγαίνω λίγο καλύτερα με τον κόσμο.

Και ανήκω με περισσότερη από την καρδιά μου όπου είναι που ανήκω ούτως ή άλλως…
            

24 σχόλια:

  1. Όμορφες σκέψεις και ο Σεπτέμβρης έχει τις ομορφιές του, αλλά εμένα μου αρέσει πιο πολύ το καλοκαιράκι,
    Καλή αρχή στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν όλες οι εποχές τα καλά τους! Σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες Ελένη, καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ αγαπώ αυτήν την εποχή
    Με μαγεύει το απρόβλεπτο που κρύβει!!!
    Καλό απόγευμα Μαρία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο υπολογιστής μου πνέει τα λοίσθια....
      Αφού με πέταξε έξω μετά μου φανέρωσε το σχόλιο...
      (γι αυτό κι η διπλή γραφή...)

      Διαγραφή
    2. Δεν πειράζει καθόλου Ελένη μου! Κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά από χθες, χαχα, ελπίζω να μην έχει τίποτα σοβαρό ο υπολογιστής σου!

      Ας ανοίξουμε λοιπόν τα χέρια να υποδεχτούμε τούτη την ωραία εποχή! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Μελαγχολία του Σεπτέμβρη με προσμονές για ενα καλύτερο χειμωνα !
    Μια βολτα σε κοντινά παρκα , θα μας προσγηωσουν στην ομορφια της φθινοπωρινής ....επέλασης!!!! Γράφεις όμορφα και αυθόρμητα....
    Συνέχισε ετσι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Έρχεται η επέλαση, σιγά σιγά, γιατί προς το παρόν σήμερα πάλι βράσαμε. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και που πέρασες, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Σε διαβάζω καθηλωμένη από τη γραφή σου! Το φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Με κουράζει η αδράνεια του καλοκαιριού, με λυτρώνει ο Σεπτέμβρης, ερωτεύομαι τον Οκτώβρη...
    Χαίρομαι που επέστρεψες και θα διαβάζω ξανά τα υπέροχα κείμενά σου!
    Μόλις μπω από υπολογιστή θα γίνω μέλος, γιατί είμαι από κινητό :-S
    Φιλάκια! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, τα κατάφερα και από το κινητό τελικά :D :D

      Διαγραφή
    2. Kαι το φθινόπωρο και ο χειμώνας... Οι ουσιαστικά "ζεστές" εποχές του χρόνου!
      Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω εδώ, διαβάζω πυρετωδώς γιατί έχω εξεταστική αλλά κάποια στιγμή που θα μπορέσω θα κάνω μια πολύωρη μάλλον επίσκεψη και σε σένα. Καλημέρα Αναστασούλα :)

      Διαγραφή
  5. Δεν είχα ποτέ την τρέλα που έχουν μερικοί με το καλοκαίρι, αλλά δήλωνα πως ήταν η αγαπημένη μου εποχή. Τα τελευταία δύο χρόνια νιώθω αυτή την αδράνεια που περιγράφεις και ειδικά φέτος ευχόμουν να έρθει όσο πιο γρήγορα γίνεται ο Σεπτέμβρης.
    Γράφεις υπέροχα και χαίρομαι πολύ που επέστρεψες, γιατί θα έχω την ευκαιρία κι εγώ να διαβάζω αυτά τα όμορφα κείμενα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι... Κι εγώ αφότου μεγάλωσα και το καλοκαίρι έπαψε να σημαίνει διακοπές και παιχνίδια και απογεύματα σε αυλές, σταμάτησα να το εκτιμάω πολύ. Το φθινόπωρο είναι πιο ώριμη εποχή, πιο σοβαρή, πιο μεγαλίστικα ρομαντική, χαχα, μάλλον ταιριάζει και στις δύο μας περισσότερο!
      Χαμογέλασα μέχρι τ'αυτιά με το σχόλιό σου κι ευχαριστώ πολύ, υπόσχομαι να περάσω κι εγώ μόλις μπορέσω από το σπιτάκι σου, γιατί θυμάμαι ότι μου άρεσε πολύ κι εμένα! Απλώς έχω εξεταστική στη σχολή μου και τρέχω και δεν πολυπρολαβαίνω αυτές τις μέρες. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ καλούλα μου! :)

      Διαγραφή
  6. Και για μένα το Φθινόπωρο σηματοδοτεί πάντα αλλαγές στη ζωή μου. Είναι η αφετηρία μου για φρέσκα πράγματα, ιδέες νέες συνήθειες.. Αν και είμαι παιδί του καλοκαιριού το αγαπάω το Φθινόπωρο...να μην σκοτείνιαζε μόνο τόσο νωρίς και θα ήταν τέλειο!
    Μαρία μου γράφεις εξαιρετικά...
    Φιλάκια♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς, σηματοδοτείται μια αφετηρία και οι αφετηρίες μερικές φορές χαρίζουν απλόχερα έμπνευση, και η έμπνευση χαρίζει ζωντάνια, χαρά και πληρότητα! Πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για το σκοτάδι, ωστόσο... Ας ευχαριστιόμαστε το φως όσο υπάρχει, άλλωστε και η νύχτα έχει τη μαγεία της. Καλό βράδυ Αριστούλα!

      Διαγραφή
  7. Ναι αυτός ο μήνας αποτελεί μια υπόσχεση και για εμένα. Όρεξη για νέα πράγματα, ενάρξεις και εμπνεύσεις για κάτι διαφορετικό, για κάτι καλύτερο!
    Καλωσήρθες πίσω στη bloggoγειτονιά. Σου εύχομαι όμορφα ταξίδια... ;-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου, καλώς ήρθες και καλώς σε βρήκα κι εγώ :)

      Διαγραφή
  8. Τις χειαζόμαστε τις αλαγές στην ζωή μας Μαρια .. αυτες ειναι ποιυ μας κάνουν να κανουμε καινούργια ξεκινηματα... οταν κουραζόμαστε απο τα ιδια... ετσι οι εποχες μας δινουν αυτήν την ευκαιρία να το κανουμε... γραφεις πολύ ομορφα...να είσαι καλά...καλως σε βρήκα.. να περνας ωραία οτι και να κανεις.. .. φιλακιααα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oπότε κι εμείς καλό θα ήταν να παίρνουμε το περισσότερο που μπορούμε από την καθεμία... Και σε κάθε περίπτωση να δημιουργούμε αναμνήσεις! Καλώς ήρθες Ρούλα, να είσαι κι εσύ καλά κι ελπίζω να σε ξαναδώ εδώ τριγύρω :)

      Διαγραφή
  9. Καλώς βρεθήκαμε Μαρία. Καλή επιτυχία στο blog σου. Αγαπώ κι εγώ περισσότερο το φθινόπωρο και τον χειμώνα μη σου πω! Καλή χρονιά με υγεία και πολλές δημιουργικές αναρτήσεις. "Το 'χεις"! Πάω να σε βάλω στο blogroll μου. Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Εγώ σε πρόσθεσα ήδη, χα! Καλώς βρεθήκαμε, καλώς ήλθες και καλή χρονιά και σε εσένα :)

      Διαγραφή
  10. Είναι λες και κάθε εποχή, είναι ένας άλλος κόσμος και μια άλλη αρχή. Όμως βασικά, αυτο συμβαίνει κάθε μέρα :)
    Όμορφα όσα γράφεις και αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δεν θα άλλαζε ο κόσμος αν μόνο συνειδητοποιούσαμε αυτό ακριβώς το πράγμα, Αμάλθεια ! Πως κάθε μέρα έχουμε νέες ευκαιρίες για τα πάντα και πως κάθε μέρα όλα μπορούν να αλλάξουν και να τα σχεδιάσουμε από την αρχή!

      Καλώς ήρθες! :)

      Διαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου τις σκέψεις σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να σχολιάσετε όπως αισθάνεστε!